שיווק במייל – איך מגדילים מכירות עם שיווק במייל

יש הרבה בעלי עסקים שמרגישים שעבר הזמן של שיווק במייל. ההרגשה היא שאם שולחים מייל ללקוחות הוא נעלם בתוך עשרות מיילים אחרים שיושבים בתיבת האימייל והסיכוי שמישהו יקרא אותו ואפילו…

להמשך קריאה שיווק במייל – איך מגדילים מכירות עם שיווק במייל

טיפים לפרסום ממומן בגוגל אדס

מנוע החיפוש של גוגל נמצא בשימוש יומיומי כמעט אצל כולם. פרסום ממומן בגוגל הוא אחד הכלים הכי יעילים של עסקים להגיע ללקוחות שלהם בצורה ממוקדת ויעילה. יתרונות לפרסום ממומן בגוגל…

להמשך קריאה טיפים לפרסום ממומן בגוגל אדס

פרסום ברשתות החברתיות – פייסבוק, לינקדין, טוויטר, פינטרסט

כידוע עולם השיווק התרחב מאוד בשנים האחרונות, וכבר לא מספיק להכיר פלטפורמה אחת של פרסום. כדי לבנות תוכנית שיווקית חזקה, העסק שלך צריך להיות במגוון ערוצי פרסום. היתרון הגדול הוא…

להמשך קריאה פרסום ברשתות החברתיות – פייסבוק, לינקדין, טוויטר, פינטרסט

פרסום עם גוגל אדס – פרסום ממומן בגוגל

לשיווק באינטרנט יש הרבה יתרונות, אבל הגדולה בהן היא היכולת לפלח את הגולשים ולהגיע לקהל יעד מאוד מדוייק. מערכות הפרסום עובדות עם תוכנות מתוחכמות שמודדות בדיוק מתי גולש לחץ על…

להמשך קריאה פרסום עם גוגל אדס – פרסום ממומן בגוגל

אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO

המשמעות של אופטימיזציה למנועי חיפוש היא איך האתר שלכם יראה בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש. במקרה שלנו בישראל, זה כנראה יהיה מנוע החיפוש של גוגל. אתה עושה שינויים בצד הטכני…

להמשך קריאה אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO

לנתח את הנתונים – כלי הכרחי לשיפור התוצאות

המידע שאתה אוסף באתר שלך, בקמפיינים שאתה מריץ וברשתות החברתיות יקבע את איכות השיווק הדיגיטלי שלך. המידע הזה הוא המפה שלך, ובלעדיו אתה לא יודע לאן אתה צריך ללכת. מידע…

להמשך קריאה לנתח את הנתונים – כלי הכרחי לשיפור התוצאות

האתר ככלי חשוב באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך

האתר הוא כלי חשוב מאוד באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. הוא משמש לאיסוף מידע או לעבודת המכירה עצמה. זו הזדמנות למבקרים להבין מה עושה אותך מיוחד, לתת להם מידע ולעזור להם…

להמשך קריאה האתר ככלי חשוב באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך

ערוצים בשיווק דיגיטלי ואיפה כדאי לך לרכז מאמצים כדי לקבל תוצאות

כל הזמן אנחנו רואים אפשרויות חדשות לשיווק באינטרנט. אנחנו רוצים לבנות את האסטרטגיה השיווקית של העסק, אבל כמות הדרכים לשיווק יכולה לבלבל ואני רוצה לדבר על האפשרויות המרכזיות של השיווק…

להמשך קריאה ערוצים בשיווק דיגיטלי ואיפה כדאי לך לרכז מאמצים כדי לקבל תוצאות

מושגי יסוד בשיווק דיגיטלי

כשאנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי, חשוב להבין את המושגים של העולם הזה. נכיר את ההגדרות של עולם השיווק הדיגיטלי. אני כותבת גם את המושג בעברית, אבל לא פחות חשוב ממנו…

להמשך קריאה מושגי יסוד בשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי – מפת הדרכים של השיווק באינטרנט

שיווק הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק ובמציאות של היום זה נראה כאילו כל יום מפתחים איזה כלי חדש, יש אסטרטגיות חדשות ויש דוחו"ת שמראים לכם מה עובד הכי טוב…

להמשך קריאה שיווק דיגיטלי – מפת הדרכים של השיווק באינטרנט

גוגל אנליטיקס למתחילים – קמפיין בסיסי

המידע על הקמפיין שלך קמפיין אינטרנטי יכול להיות מפורסם בהרבה מקומות, בגוגל, באתרים שעוסקים בנישה שלך, במדיה החברתית, במיילים... ובדרך כלל קמפיין ישולב מכמה דרכים של פרסום. איך עוקבים אחרי…

להמשך קריאה גוגל אנליטיקס למתחילים – קמפיין בסיסי

גוגל אנליטיקס למתחילים – דוח"ות בסיסיים

נכיר את הדוחות הבסיסיים של גוגל אנליטיקס. דו"ח נתוני קהל נתחיל עם תפריט הקהל שנמצא מצד ימין. הדוחות האלה עוזרים לנו לאפיין את הגולשים שמגיעים אלינו. למשל, מאיפה הם מגיעים,…

להמשך קריאה גוגל אנליטיקס למתחילים – דוח"ות בסיסיים

גוגל אנליטיקס למתחילים – להכיר את סביבת העבודה

במאמר ההיכרות עם גוגל אנליטיקס כתבנו שלכל אחד יכולים להיות כמה חשבונות במקביל (100 חשבונות נכון להיום). בין החשבונות ניתן לעבור על ידי בחירת החשבון הרצוי בראש בדף. אם יש…

להמשך קריאה גוגל אנליטיקס למתחילים – להכיר את סביבת העבודה

גוגל אנליטיקס למתחילים – הכרות עם גוגל אנליטיקס

מה זה בכלל ניתוח נתונים ולמה צריך את גוגל אנליטיקס אנשים רוכשים שירות או מוצר בדרך כלל בשלבים. בשיווק יש מה שנקרא משפך שיווקי, או פאנל שיווקי. יש שלבים שונים…

להמשך קריאה גוגל אנליטיקס למתחילים – הכרות עם גוגל אנליטיקס

כל מה שבעל עסק צריך לדעת על רשימת תפוצה. סדרת סרטונים.

סדרת מאמרים שמדברת על כל מה שצריך לדעת בשביל לבנות לעסק רשימת תפוצה מוצלחת. 1. למה כל עסק צריך שתהיה לו רשימת תפוצה?  האם משנה לך מאיפה הגיע הלקוח שלך?…

להמשך קריאה כל מה שבעל עסק צריך לדעת על רשימת תפוצה. סדרת סרטונים.

רשימת תפוצה [חלק 11] – מה המקור של הנרשמים לרשימה ולמה זה חשוב לדעת

אתה שולח תנועה לרשימה שלך מכל מיני מקורות. ראינו שאפשר לשלוח תנועה מדף נחיתה, מהאתר, מהמייל וכמובן גם מפרסום ומקורות אחרים... הרבה גולשים מגיעים, וחלק גם משאירים לך את הפרטים.…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 11] – מה המקור של הנרשמים לרשימה ולמה זה חשוב לדעת

רשימת תפוצה [חלק 10] – איך אתה מביא נרשמים לרשימה מהמייל האישי שלך?

מייל הוא אחד מדרכי התקשורת הנפוצים ביותר היום. למה לא לרתום אותו כדי להביא נרשמים לרשימה שלך? הסרטון הבא מראה איך אתה יכול לעשות את זה בצורה פשוטה. https://youtu.be/GC4qemcmZko אז…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 10] – איך אתה מביא נרשמים לרשימה מהמייל האישי שלך?

רשימת תפוצה [חלק 9] – עמוד שגיאה באתר שמכניס לך לידים

עמוד השגיאה באתר הוא העמוד שעולה כשמכניסים כתובת לא נכונה באתר או שיש עמוד שהיה פעם ונמחק. כשיש עמוד כזה שלא נמצא, האתר מעלה את עמוד 404, שזה עמוד השגיאה.…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 9] – עמוד שגיאה באתר שמכניס לך לידים

רשימת תפוצה [חלק 8] – איך פופאפ קטן מגדיל את הרשימה שלך

ראינו שאפשר להביא נרשמים לרשימת התפוצה שלך בכמה דרכים. אפשר ליצור דף נחיתה שאליו אתה שולח תנועה ומשם מגיעים נרשמים ואפשר גם להביא נרשמים מהדפים שנמצאים לך באתר ולנצל את…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 8] – איך פופאפ קטן מגדיל את הרשימה שלך

רשימת תפוצה [חלק 7] – איך מביאים נרשמים מתוך האתר שלכם

לכל עסק צריך להיות אתר. אתר הוא הפנים של העסק ברשת, והיום כשאנחנו מבצעים כל כך הרבה פעולות באינטרנט, אתר הוא המקוםשמשדר אמינות ורצינות לעסק שלך. כמובן שאתה יכול לנצל…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 7] – איך מביאים נרשמים מתוך האתר שלכם

רשימת תפוצה [חלק 6] – מדריך צעד אחרי צעד לבניית סדרת המיילים לרשימת התפוצה

במאמר הזה נראה איך לבנות את סדרת המיילים שלנו במערכת רב מסר. כמובן שאתם יכולים לבנות את זה בכל מערכת דיוור (כמעט...) והעקרונות זהים בכל מערכת. https://www.youtube.com/watch?v=L5zWHVTbWhI בשלב הזה אני…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 6] – מדריך צעד אחרי צעד לבניית סדרת המיילים לרשימת התפוצה

רשימת תפוצה [חלק 5] – מה כדאי לשלוח למי שנמצא ברשימת התפוצה שלך?

הצעד הראשון בשמירה של המידע של האנשים פשמתעניינים במה שיש לך להציע הוא לבנות רשימת תפוצה. אבל אחרי ששולחים תנועה לעמוד הנחיתה ואנשים נרשמים לרשימה, מה עושים איתם עכשיו? מה…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 5] – מה כדאי לשלוח למי שנמצא ברשימת התפוצה שלך?

רשימת תפוצה [חלק 4] – ת'כלס. מדריך צעד אחר צעד לבניית עמוד נחיתה.

מה שנראה במאמר הזה הוא איך לבנות את עמוד הנחיתה שלנו במערכת רב מסר. לפני שמתחילים אתם צריכים טקסטים ותמונות לעמוד הנחיתה. אתם יכולים להעזר במדריך לכתיבת טקסטים שלי שיעזור…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 4] – ת'כלס. מדריך צעד אחר צעד לבניית עמוד נחיתה.

רשימת תפוצה [חלק 3] – עקרונות בבניית עמוד נחיתה

בחלקים הקודמים של הסדרה דיברנו על החשיבות של רשימת התפוצה ועל העקרונות לבניית מגנט לידים. במאמר הזה נדבר על השער של רשימת התפוצה שלנו, עמוד הנחיתה. דף נחיתה הוא העמוד…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 3] – עקרונות בבניית עמוד נחיתה

רשימת תפוצה [חלק 2] – למה שירשמו לרשימת תפוצה שלכם?

למה שאנשים ירשמו לרשימת תפוצה שלכם? דיברנו על החשיבות של רשימת התפוצה. כשמישהו נרשם אליך הוא רוצה לקבל משהו בעבור זה. וכדי למשוך אנשי םלהרשם, אנחנו משתמשים במגנט לידים. כשמישהו…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 2] – למה שירשמו לרשימת תפוצה שלכם?

רשימת תפוצה [חלק 1] – למה רשימת תפוצה איכותית חשובה כל כך לעסק שלך

אם יש לכם איזה נכס דיגיטלי, למשל אתר או עמוד נחיתה, יש לו ערך רק כשמגיעים אליו אנשים. אם אין תנועה לאתר שלכם, לא מגיעים גולשים, אז אין לכם מה…

להמשך קריאה רשימת תפוצה [חלק 1] – למה רשימת תפוצה איכותית חשובה כל כך לעסק שלך

בניית רשימת תפוצה ושיווק במייל – קשר אישי עם הלקוח

כשאתם שולחים מייל, אתם מגיעים אל קהל היעד שלכם בדרך הכי אישית שאפשר. המייל שלך נמצא בכף היד של הלקוח, פשוטו כמשמעו. אנחנו דבוקים כל היום לטלפון, בכל מקום ובכל…

להמשך קריאה בניית רשימת תפוצה ושיווק במייל – קשר אישי עם הלקוח

פרסום PPC – להביא לקוחות בפרסום ממומן

מה זה PPC? סביר להניח שנתקלת במושג הזה אם אתה מפרסם את העסק שלך האינטרנט. בדרך כלל כשמדברים על PPC מתכוונים לפרסום ממומן, זה יכול להיות בגוגל, בעיתונות האינטרנטית או…

להמשך קריאה פרסום PPC – להביא לקוחות בפרסום ממומן

שיווק מבוסס תוכן – לבנות את קהל המעריצים שלך

אם יש לך אתר, או עמוד עיסקי בפייסבוק, בטוח שמעת על שיווק מבוסס תוכן. לא שמעת? אז זה הזמן. שיווק מבוסס תוכן (Content Marketing) הוא בדיוק מה שזה נשמע, תהליך…

להמשך קריאה שיווק מבוסס תוכן – לבנות את קהל המעריצים שלך

איך הופכים גולשים ללקוחות – המדריך למתחיל

במאמר הקודם ראינו 25 דרכים להביא גולשים לאתר. אני מקווה שבשלב הזה כבר עברת על המאמר ובחרת לך לפחות 2-3 דרכים חדשות להגדיל את התנועה שלך. השלב הבא, אחרי שמביאים…

להמשך קריאה איך הופכים גולשים ללקוחות – המדריך למתחיל

25 דרכים להגדיל תנועה ולהביא גולשים לאתר שלך

אתם רוצים שיותר גולשים יקנו באתר שלכם. אבל לפני שהם קונים, הם צריכים להגיע לשם. לבנות אתר שמגיעה אליו הרבה תנועה יכול לקחת גם שנתיים. זה בדרך כלל יקרה אחרי…

להמשך קריאה 25 דרכים להגדיל תנועה ולהביא גולשים לאתר שלך

מה הסיפור שלך? איך לספר את הסיפור של העסק שלך

מה זה עסק? בסופו של דבר עסק הוא מערכת של יחסי אנוש. אנחנו עוסקים באנשים - פותרים בעיות, מסירים נקודות כאב ומספקים חויית לקוח. וכן, אנחנו גם מרויחים מזה כסף.…

להמשך קריאה מה הסיפור שלך? איך לספר את הסיפור של העסק שלך

תוכנית שיווקית לעסק – כמה זה חשוב ואיך עושים את זה?

בואו ננסה לרגע לא לחשוב בצורה שיווקית. נחשוב על הנכס הכי חשוב בעסק שלנו. הלקוח. משם מתחילים כל הקמפיינים שעובדים הכי טוב. הצעד הראשון בשיווק הוא לבנות את דמות הלקוח…

להמשך קריאה תוכנית שיווקית לעסק – כמה זה חשוב ואיך עושים את זה?

שיווק ממוקד לקוח – איך מוצאים את הלקוח האידאלי שלנו?

כיום, לכל חברה יש עשרות אפיקי פרסום אפשריים. חברה יכולה להקים בלוג ולפרסם בו תכנים, פרסום מבוסס על הקלקות של אנשים (PPC), דיוור לרשימת תפוצה, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, כתבות... אלו…

להמשך קריאה שיווק ממוקד לקוח – איך מוצאים את הלקוח האידאלי שלנו?

הגדרת מטרות לאתר – כשיש מטרה יש הישגים

להגיד: "אני רוצה אתר טוב יותר" זה כמו להגיד "אני רוצה עסק טוב יותר". מה זה אומר עסק טוב יותר? אתה רוצה להגדיל את ההכנסות? להקטין את ההוצאות? לשפר את…

להמשך קריאה הגדרת מטרות לאתר – כשיש מטרה יש הישגים

שלושה עקרונות להצלחה של אתר עסקי

האתר שלך הוא הכלי השיווקי הכי חזק שיכול להיות לך באינטרנט. לכן מאוד חשוב לבנות את האתר שלך בצורה הכי מקצועית ולתת לו לקדם את העסק שלך ולא לשבת בחוסר…

להמשך קריאה שלושה עקרונות להצלחה של אתר עסקי

המדריך המלא לפייסבוק ביזנס מנג'ר – Facebook Business Manager

אתה משתמש במנהל העסקים של פייסבוק (Facebook Business Manager)? אם לא, אתה לא מנצל את כל היתרונות שפייסבוק נותנים לך. אלי אתה חושב שאתה לא מכיר מספיק את פייסבוק, אולי…

להמשך קריאה המדריך המלא לפייסבוק ביזנס מנג'ר – Facebook Business Manager

מוגן: מודול 9 – קידום אורגני

המטרה של קידום אורגני היא להביא תנועה ממנועי חיפוש, בעיקר גוגל מבחינתנו. כשאדם הולך למנוע חיפוש, יש לו שאלה ומנוע החיפוש רוצה לתת לו תשובה. בקידום אורגני אנחנו מקדמים דפים…

להמשך קריאה מוגן: מודול 9 – קידום אורגני

איך למנות מנהל לעמוד הפייסבוק שלך

יש לך עמוד פייסבוק ואתה רוצה שעוד מישהו ינהל אותו? זאת הדרך לעשות את זה: 1. הכנס לעמוד הפייסבוק שלך ולחץ על הגדרות (בסרגל העליון של הדף). 2. בעמוד ההגדרות…

להמשך קריאה איך למנות מנהל לעמוד הפייסבוק שלך

איך למנות מנהל למודעות הפייסבוק שלך

אם יש לכם חשבון פייסבוק ואתם רוצים למנות מנהל שיריץ לכם את המודעות, זו הדרך למנות מנהל למודעות שלכם. שלב 1: כנסו להגדרות של מנהל המודעות שלכם. אם אתם לא…

להמשך קריאה איך למנות מנהל למודעות הפייסבוק שלך

לייקים לפייסבוק – 20 שיטות שיעזרו לכם להשיג עוקבים לדף העיסקי שלכם בחינם

יש קרוב ל-40 מליון עסקים קטנים בעולם שיש להם דף עיסקי דרכו הם מנסים לקדם את העסק שלהם. אם גם לך יש דף עיסקי אתה בטח יודע כמה קשה זה…

להמשך קריאה לייקים לפייסבוק – 20 שיטות שיעזרו לכם להשיג עוקבים לדף העיסקי שלכם בחינם

מוגן: כלים שיעזרו לכם לעבוד

הי חברים.החלטתי להעלות כאן כלים ופלגאינים שיעזרו לכולם בעבודת השיווק. אז אם יש לכם משהו שיכול לעזור, מוזמנים לשלוח אלי או לשים בתגובות. Bulk Domain - GoDaddy איך בודקים כמות…

להמשך קריאה מוגן: כלים שיעזרו לכם לעבוד

איך לעשות כסף באינטרנט החלק המעשי

בחלק הקודם של המאמר דיברנו על עקרונות של איך לעשות כסף באינטרנט. עכשיו הגענו לשלב הבא: איך לעשות כסף באינטרנט החלק המעשי. הגיע הזמן לרדת לפרטים. יש הרבה שיטות להכנסה מהאינטרנט,…

להמשך קריאה איך לעשות כסף באינטרנט החלק המעשי

גוגל לעמותות – גוגל עוזרים לכם להגיע ליותר קהל אנשים – על חשבונם

אם יש לכם עמותה, גוגל נותנים לכם הזדמנות לפרסם את העמותה על חשבונם. התוכנית של גוגל לקידום עמותות, נותנת לעמותות העומדות בקריטריונים גישה למוצרים שיכולים לקדם אותם. מה גוגל מציעים…

להמשך קריאה גוגל לעמותות – גוגל עוזרים לכם להגיע ליותר קהל אנשים – על חשבונם

תבנית וורדפרס לאתר בריאות

בונים אתר בוורדפרס? מחפשים תבנית שקשורה לתחום הבריאות וניראית מדהים? הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה נסקור כמה תבניות וורדפרס שמתאימות לתחום הבריאות. שימו לב למפרט של כל תבנית, חלקן תומכות…

להמשך קריאה תבנית וורדפרס לאתר בריאות

מוגן: כותרות – החלק הכי חשוב בתוכן שלכם

80% מהאנשים שמגיעים לתוכן שלכם קוראים רק את הכותרת. 20% ימשיכו לקרוא גם את מה שכתבתם. אז לפני שאתם משקיעים כל כך הרבה זמן בכתיבת תוכן שלא יגיעו אליו, תראו…

להמשך קריאה מוגן: כותרות – החלק הכי חשוב בתוכן שלכם

"למה העסק שלי לא מוכר"?

רוצים לדעת למה אנשים לא מצליחים להגדיל את המכירות שלהם?? אחת הבעיות הכי גדולות שיש לאנשים שמוכרים, שאם הם יצליחו לשנות אותה, החיים שלהם יהיו הרבה יותר קלים והלקוחות ירצו…

להמשך קריאה "למה העסק שלי לא מוכר"?