רשימת תפוצה [חלק 5] – מה כדאי לשלוח למי שנמצא ברשימת התפוצה שלך?

רשימת תפוצה [חלק 5] – מה כדאי לשלוח למי שנמצא ברשימת התפוצה שלך?

הצעד הראשון בשמירה של המידע של האנשים פשמתעניינים במה שיש לך להציע הוא לבנות רשימת תפוצה. אבל אחרי ששולחים תנועה לעמוד הנחיתה ואנשים נרשמים לרשימה, מה עושים איתם עכשיו? מה כדאי לשלוח למי שנמצא ברשימה?

למייל הראשון שאנחנו שולחים אנחנו קוראים מייל יום 0. זה המייל הראשון שמגיע אל מי שנרשם והוא בדרך כלל מגיע מייד אחרי ההרשמה אוטומטית על ידי מערכת הדיוור.

אם הבטחנו משהו בעמוד הנחיתה שלנו, למשל ספר חינם, אנחנו נבצע את המשלוח שלו במייל הזה. נצרף את הקובץ למייל או שנכניס למייל קישור להורדה. בסוף המייל הזה נכתוב משהו מעורר סקרנות שיעודד את מי שנרשם לפתוח גם את המייל הבא שיגיע אליו.

סדרת המיילים

מה נשלח במיילים הבאים, אחרי מייל יום 0?

במיילים הבאים אנחנו יוצרים הכרות עם מי שנרשם לרשימה. אנחנו רוצים ליצור הכרות איתנו באופן אישי ועם מה שיש לנו להציע.

המייל הראשון יהיה מייל הצגה, אבל צריך לזכור שלא מעניין אף אחד כמה שנים למדתם וכמה ניסיון יש כם. כל מה שאנחנו כותבים לרשימה צריך להיות רלוונטי אליהם ולמה שיש לנו להציע.

חשוב מאוד שהמייל יהיה מעניין, כי אם המייל הראשון כתוב גרוע, אתם גורמים לזה שלא יפתחו את המיילים הבאים שלכם.

המיילים הם כלי מצויין לביסוס הסמכות שלכם בתחום שבו אתם עוסקים.

דרך מצויינת ומעניינת להעברת המסרים היא על ידי כתיבת סיפורים. הסיפורים יכולים להיות קשורים אליכם או אל הלקוחות שלכם, אבל תמיד לזכור שהם חייבים להיות רלוונטיים.

עוד מקור מצויין לתוכן למיילים הם הלקוחות בעצמם.

איזה שאלות חוזרות על עצמן כשהם פונים לשירות לקוחות שלכם או מגיבים בדף הפייסבוק שלכם?

מה הנושאים שהם מחפשים עליהם תוכן?

שווה להשקיע במחקר נכון ולבנות מההתחלה את המיילים בדרך שעובדת. עובדים על זה פעם אחת, וזה ממשיך לרוץ על כל מי שנרשם.

בחלק הבא נראה איך בפועל בונים את הרשימה בתוך מערכת רב מסר.

בהצלחה, קרן.

כתיבת תגובה