רשימת תפוצה [חלק 3] – עקרונות בבניית עמוד נחיתה

רשימת תפוצה [חלק 3] – עקרונות בבניית עמוד נחיתה

בחלקים הקודמים של הסדרה דיברנו על החשיבות של רשימת התפוצה ועל העקרונות לבניית מגנט לידים. במאמר הזה נדבר על השער של רשימת התפוצה שלנו, עמוד הנחיתה. דף נחיתה הוא העמוד שאנחנו מפנים אליו את התנועה מכל מיני מקורות, למשל אתר, מודעות פייסבוק וכו' ובו הגולשים נרשמים ומשאירים את הפרטים שלהם.

עקרונות בעיצוב עמוד נחיתה

הצעה פשוטה

אם יש לכם הצעה פשוטה והמודעה שלה עובדת טוב ושולחת תנועה לעמוד, מספיק לשים עמוד פשוט. מי שיגיע לעמוד לא יתחיל להסתבך, הוא כבר החליט שהוא רוצה להרשם, אז ניתן לו לעשות את זה כמה שיותר מהר.

בלי הסחות דעת

אנחנו לא רוצים לשים בעמוד שלנו סרגל ניווט, לייק לפייסבוק או להוציא את הגולש לשום מקום אחר. העניין של עמוד הנחיתה הוא להוביל לסדרת פעולות ברורות עם אפשרות פעולה אחת בכל פעם.

בתמונה יש עמוד נחיתה שנותן לגולש כל כך הרבה אפשרויות, מה הסיכוי שהוא יעשה את מה שרוצה וירשם? עמוד כזה יכול להתאים בתוך האתר, אבל לא כעמוד נחיתה.

לתת ערך

כשמישהו מגיע לעמוד נחיתה הוא לא רוצה להשאיר פרטים. הוא משאיר אותם כי ברור לו שזה שווה ויוצא לו משהו מזה.

באתר, בעמוד נחיתה או בכל מקום אחר, אל תשימו תיבת הרשמה לפרטים, לעדכונים, לדעת מה חדש… אם אתם לא חברה מאוד גדולה שיש לה המון עוקבים שמתים לדעת "מה חדש?" זה לא יעבוד. תנו ערך אמיתי שבמקום אפשר לדעת מה הוא.

מה כן אפשר להוסיף?

אפשרויות התקשרות נוספות במקרה שזה רלוונטי יתנו עוד דרך לגולש ליצור איתכם קשר. יש מי שרוצה להשאיר פרטים ויש מי שרוצה להתקשר עכשיו.

המילה "חינם" או "בהזדמנות" עדיין עובדות, בתנאי כמובן שהן אמיתיות ומקיימות את ההבטחה.

עמוד חינם + משלוח

אחד העמודים הכי אפקטיבים הוא עמוד חינם + משלוח. למה הוא איכותי כל כך? כי אתם נותנים משהו בחינם, אבל הגולש עדיין צריך להוציא את כרטיס האשראי ולשלם על משהו. התשלום הזה, גם אם הוא נמוך, יוצר לקוח איכותי שמוכן להשקיע כדי לקבל מה שאתם נותנים. יותר סביר שהוא גם ירכוש מכם בפעם הבאה.

אחד העמודים הכי ממירים מהסוג הזה הוא של ראסל ברונסון. יש לו כמה כאלה, ובדוגמא אנחנו רואים שהוא נותן את הספר שלו ליצירת קהל שהולך אחריך תמורת משלוח. ההצעה שלו היא כזאת שאין מה לחשוב הרבה, והערך שהוא נותן הוא פי כמה ממה שאתה משלם עליו. בתמונה יש את העמוד ומי שרוצה יכול להכנס בקישור הזה כדי לראות את העמוד המלא.

אחרי שאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים להציע, אוספים חומרים וכותבים את הטקסט יגיע הזמן לבנות את העמוד עצמו ואת זה כבר נראה במאמר הבא.

בהצלחה!

כתיבת תגובה