כל מה שבעל עסק צריך לדעת על רשימת תפוצה. סדרת סרטונים.

כל מה שבעל עסק צריך לדעת על רשימת תפוצה. סדרת סרטונים.

סדרת מאמרים שמדברת על כל מה שצריך לדעת בשביל לבנות לעסק רשימת תפוצה מוצלחת.

1. למה כל עסק צריך שתהיה לו רשימת תפוצה?

 האם משנה לך מאיפה הגיע הלקוח שלך?

ברור. לא כל הלקוחות שווים. אם לקוח הגיע מפייסבוק בעלות של 50 ש"ח או שהוא מגיע אלי ללא עלות, כמובן שאני ארצה לטפח את הערוץ שמגיעים ממנו לקוחות בחינם.

אז איך אפשר לשלוט על הדרך שבה מגיעים אלינו לקוחות ומה הקשר לרשימת תפוצה? על זה נדבר בחלק הראשון של סדרת רשימת התופצה שלנו.

למה שירשמו לרשימה שלך?

למה שאנשים ירשמו בכלל לרשימת התפוצה שלכם?
בחלק הקודם אמרתי שאחד הנכסים הכי חשובים שיש לעסק זו רשימת התפוצה שלו.
איך מושכים אנשים להרשם לרשימה ולהפוך אותם לליד?

בחלק הזה נדבר על מוצר הכניסה של האנשים לרשימה שלכם. מה שגורם להם להרשם ולהתחיל לקבל את הערך שיש לכם לתת.

איך בונים רשימת תפוצה?

דף הנחיתה הוא המקום הראשון שאליו יגיעו אנשים כדי להרשם לרשימה שלכם.

מה המבנה של עמוד נחיתה שמושך אנשים להשאיר פרטים?
מה הערך הברור שאתם צריכים להציע?

בחלק הזה נדבר על עקרונות של עמוד נחיתה, כדי שתוכלו לבנות אותו בצורה הכי נכונה.

מדריך ת'כלס לבניית עמוד נחיתה

רשימת תפוצה היא משאב חשוב לעסק והשער לרשימת התפוצה שלכם הוא עמוד הנחיתה, שבו אתם אוספים את המיילים של הגולשים.

החלק הזה הוא מדריך מעשי ליצירת עמוד נחיתה.
נראה איך צעד אחרי צעד אנחנו בונים את העמוד.

מה שולחים למי שברשימה?

בשלב הזה כבר הבנתם שאתם צריכים רשימת תפוצה לעסק.
מצאתם את מה שימשוך אנשים לרשימה וגם בניתם כבר עמוד נחיתה.

מה עכשיו? אנחנו צריכים להקים את סדרת המיילים שתשלח למי שנרשם, זה כל הרעיון של רשימת תפוצה…

מדריך ת'כלס לבניית סדרת המיילים

אחרי שדיברנו על המיילים שאנחנו רוצים לשלוח למי שנרשם לרשימה שלנו, נראה איך אנחנו בונים אותם בתוך מערכת הדיוור.

החלק הזה הוא מדריך שמראה ת'כלס איך בונים את המיילים בתוך מערכת הדיוור שלכם.
צעד אחרי צעד ליצירת המייל, חיבור לרשימה הנכונה ותזמון המייל כדי שישלח בזמן.

איך האתר שלך עוזר להגדיל את הרשימה?

גם האתר שלכם יכול להיות מקום מצויין ללידים.

איך מביאים לידים מהאתר?

בחלק הזה אני מראה צעד אחרי צעד איך לחבר את האתר שלכם לרשימת התפוצה.

הרשמה באמצעות פופאפ

ראינו איך אפשר להביא לידים לרשימה עם דף נחיתה ואיך לשלב טופס באתר שמכניס את הנרשמים לרשימת התפוצה שלכם.

הפעם נראה איך לשלב פופאפ באתר שבו אפשר להרשם לרשימה.

הפופאפ הוא עוד דרך שבו אנשים יכולים להרשם לרשימה כשהם נמצאים בתוך האתר שלכם.

הרשמה מעמוד 404

לפעמים אנשים מגיעים לכתובת לא נכונה באתר שלכם.
גם את הטעות אפשר לנצל על מנת להביא עוד נרשמים לרשימת התפוצה שלך.

בחלק הזה נראה איך לגייס את עמוד השגיאה, שנקרא עמוד 404, כדי להוסיף ממנו נרשמים לרשימה.

להגדיל את הרשימה מתוך המייל הפרטי

אתם שולחים מיילים? גם הם יכולים להיות מקור להרשמה לרשימת תפוצה שלכם.

בחלק הזה נראה איך מחברים את חתימת הג'ימייל לרשימת התפוצה שלכם. אפשר כמובן לערוך חתימה גם במיילים על מערכות אחרות.

מאיפה מגיעים הנרשמים שלך?

אתם שולחים לרשימת התפוצה שלכם מכל מיני מקומות.
בסדרה ראינו שאפשר לשלוח מדף נחיתה, מהאתר שלכם, מפופאפ באתר, ואפילו מחתימת המייל שלכם.

אבל דבר אחד מאוד חשוב, אתם חייבים לדעת מאיפה מגיעים הנרשמים שלכם.
אם יש מודעה שעובדת או מקור תנועה שמביא נרשמים, אנחנו רוצים להשתמש בו כמה שיותר ולעשות לו אופטימיזציה כדי שיעבוד עוד יותר טוב.

 

 

כתיבת תגובה