גודל תמונה בפייסבוק – כל מה שרציתם לדעת.

אם אתם מפרסמים באינטרנט, כנראה שאתם גם בפייסבוק. למה? כי כולם שם... כשאנחנו משקיעים כל כך הרבה בפרסום, המינימום שאנחנו צריכים, זה לשים את התמונות בגודל הנכון. אז אספתי פה…

להמשך קריאה גודל תמונה בפייסבוק – כל מה שרציתם לדעת.

נישה ריווחית לבלוג שלך ב-7 צעדים

היום אני הולכת לדבר על: איך למצוא את נישה מושלמת לבלוג שלכם. מה זה נישה? נישה היא הנושא העיקרי של הבלוג שלכם. כמשווקים ברשת אנחנו לוקחים את הנישה הזאת, בונים…

להמשך קריאה נישה ריווחית לבלוג שלך ב-7 צעדים

קספרסקי מציעה אנטיוירוס בחינם

קספרסקי היא מהחברות המובילות בעולם במלחמה בכל הגורמים הזדוניים שרוצים להשתלט/להרוס את המחשב שלנו. אני יודעת שזה הכרחי לשים אנטי וירוס למחשב, אבל כמו הרבה דברים אחרים, עד שלא רואים…

להמשך קריאה קספרסקי מציעה אנטיוירוס בחינם

איך להעביר מישהו ששילם בפייפאל לרשימת תפוצה שלכם?

הי חברים.כשהתחלתי להעלות מוצרים למכירה עדיין לא הייתי מחובאת למערכת סליקה ורציתי לקבל תשלום רק דרך פייפאל. המסלול של הגולש היה כזה: עמוד נחיתה, שם הוא משאיר את המייל שלו…

להמשך קריאה איך להעביר מישהו ששילם בפייפאל לרשימת תפוצה שלכם?

מוגן: סגור: המונופול

שיעור 1 - SEO SEO = אופטימיזציה למנועי חיפוש. יש מנועי חיפוש שמקטלגים את העמודים ברשת. המשתמשים התחילו לבנות את העמודים בצורה שמנוע החיפוש ימצא את העמודים שלהם כרלוונטים. גוגל…

להמשך קריאה מוגן: סגור: המונופול

מוגן: סגור: אנטראז' – בשביל הטרפיק

שיעור 1 - site scout האתר site scout הוא מקום לרכישת מדיה ופרסום. החברה אמריקאית ויכולים לקנות איתה פרסומות בחו"ל. הרשת עובדת עם הפקדה מראש של כסף והמינימום הפקדה זה…

להמשך קריאה מוגן: סגור: אנטראז' – בשביל הטרפיק

איך לנהל את מודעות הפייסבוק שלכם כדי להרויח יותר

הפוסט הזה מתבסס על פוסט בפייסבוק של טיילור גרנר, חבר בקבוצת הקליקפאנלס. את הפוסט המקורי תוכלו לראות בקישור הזה. לפני שנתחיל, יש כמה דברים שאתם לא צריכים לעשות: לא להריץ…

להמשך קריאה איך לנהל את מודעות הפייסבוק שלכם כדי להרויח יותר

מוגן: סגור: אנטראז' – המפעל

שיעור 1 בקורס הזה נבנה מוצר וירטואלי. אנחנו מוכרים ידע, ועולה השאלה למה שיקנו ממני מידע? התשובה היא שאנחנו נותנים למישהו פתרון לבעיה כלשהי. אם אנחנו יודעים לתת פתרון, זה…

להמשך קריאה מוגן: סגור: אנטראז' – המפעל

מוגן: סגור: אנטראז' – המסחטה

המסחטה - לסחוט את פייסבוק. שיעור 1 - תשתית מה הנוסחא להצלחה בפרסום בפייסבוק? יש 4 דרכים להוציא כסף מפייסבוק, רוב האנשים משתמשים רק בדרך אחת. הצעה ישירה של המוצר/השירות…

להמשך קריאה מוגן: סגור: אנטראז' – המסחטה

איך יוצרים מייל תחת הדומיין שלכם ומחברים אותו לג'ימייל?

אם יש לכם אתר, עם דומיין משלכם, הצעד הבא הוא ליצור חשבון מייל שיושב תחת הדומיין שלכם. מייל עם הדומיין שלכם יוצר אמון במיילים שלכם ובמותג שלכם ויש לו עבירות…

להמשך קריאה איך יוצרים מייל תחת הדומיין שלכם ומחברים אותו לג'ימייל?

מוגן: סגור: אנטראז' – גורו מאסטרמיינד

שיעור 1 - מוצרי מידע אנחנו בעולם של מכירת מידע לאנשים. עוזרים לאנשים לפתור בעיות בצורה דיגיטלי. קבצים, קורסים, קבצים, גישה לפורומים... אנחנו לא רוצים למכור דברים שאינם קבצים, כי…

להמשך קריאה מוגן: סגור: אנטראז' – גורו מאסטרמיינד

מוגן: סגור: אנטראז’ – תקציר הפושטק

שיעור 1 - הקדמה, הצבת יעדים וניהול זמן. | שיעור 2 - הצעות ורשתות שותפים. | שיעור 3 - מקורות תנועה. | שיעור 4 - נכסיםשיעור 5 - אסטרטגיות | שיעור 6 - נכסים מתקדמים | שיעור 7 - טראקינג | שיעור…

להמשך קריאה מוגן: סגור: אנטראז’ – תקציר הפושטק

קופירייטינג – 17 דרכים לעודד את היצירתיות בכתיבה

קופירייטינג זה משימה לא פשוטה, במיוחד כשצריכים לכתוב הרבה תוכן ולמצוא כל הזמן רעיונות יצירתיים. אז נכון, תמיד אפשר לכתוב מדריך חדש, או ליצור רשימה של טיפים ונכון שאנשים גם…

להמשך קריאה קופירייטינג – 17 דרכים לעודד את היצירתיות בכתיבה

5 צעדים שיעזרו לעסק שלך להצליח ב-2018

1. למי אתה יכול להועיל הכי הרבה? תבחר מה הנישה שלך. הרבה אנשים לא יודעים מה קהל היעד שלהם. איך אפשר למצוא נישה? תסתכלו על העבר שלכם. יש לכם ניסיון…

להמשך קריאה 5 צעדים שיעזרו לעסק שלך להצליח ב-2018

אזהרה: שינוי במדיניות הפרסום של פייסבוק

פייסבוק החליטו להלחם בפרסומים שגורמים בצורה מלאכותית למעורבות בפרסום, כלומר, גורמים לאנשים לעשות לייק, גם אם הם לא ממש אהבו את הפוסט. פייסבוק שחררה אתמול (18.12.17) הודעה על השינוי ומתכוונת…

להמשך קריאה אזהרה: שינוי במדיניות הפרסום של פייסבוק

הדרך שלך להצלחה – לעוסקים בייעוץ

יש לכם עסק שמתעסק בייעוץ? המאמר הזה בשבילכם. שלושה דברים הכי חשובים שכדאי שתעשה כל יום כדי לקדם את העסק שלך. משימה ראשונה: תן שרות לאנשים שמשלמים לך העדיפות הראשונה…

להמשך קריאה הדרך שלך להצלחה – לעוסקים בייעוץ

שיחות בווטסאפ – Brother Phil Cllickfunnels

בתקופה האחרונה ניהלנו שיחות בווטסאפ עם פיל לגבי תוכנת clickfunnels העוסקת בבניית משפכים שיווקיים ודיוור אוטומטי. פיל גר בארצות הברית והקדיש מזמנו ללמד אותנו קצת שיטות שיווק ועצות לבניית פאנלים.…

להמשך קריאה שיחות בווטסאפ – Brother Phil Cllickfunnels

"הפסיכולוגיה של השכנוע" – מבוא

"הפסיכולוגיה של השכנוע" מאת רוברט צ'אלדיני. באנגלית INFLUENCE - The Psychology of Persuasion, ROBERT B. CIALDINI PH.D. בפתיחה לספר צ'אלדיני כותב: תמיד הייתי מטרה קלה למוכרים ומגייסי תרומות. חלק ממגייסי…

להמשך קריאה "הפסיכולוגיה של השכנוע" – מבוא

כותרות שיתפסו את הקוראים שלך

הדבר הראשון שהקוראים שלך רואים זה הכותרת של המאמר או הפרסום שלך. כותרת שתתפוס תשומת לב תגרום לקורא להמשיך ולקרוא הלאה וגם לשתף אחרים. יש תבניות בסיסיות של כותרות שמושכות…

להמשך קריאה כותרות שיתפסו את הקוראים שלך

איך להפוך את הבלוג שלך לעסק

יש לך בלוג? יש לך קוראים בבלוג? עכשיו אתה מוכן לצעד הבא של הכנסת כסף מהבלוג שלך. כמה עצות לניהול בלוג שישמור על הקוראים שלך וגם יקדם את המוצר שלך.…

להמשך קריאה איך להפוך את הבלוג שלך לעסק

עוד 4 טיפים לקופיריטינג שעובד

במאמר הקודם כתבתי לכם 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר את הקופיריטינג שלכם. עכשיו נראה עוד 4 שישלימו אותם. טיפ 7: אל תברח ממה שקשה אל תצפה לנס שבו כל הקשיים…

להמשך קריאה עוד 4 טיפים לקופיריטינג שעובד

6 טיפים לקופי שגורם לאנשים לקנות

כשאתה עומד מל לקוח ומדבר איתו, אתה מרגיש לאן הדברים הולכים, לומד תוך כדי שיחה לנווט את הלקוח למה שאתה רוצה. מה קורה כאתה צריך לנסח משפטי מכירה לפלייר, או לאתר שלך? כאן המילים צריכות להתאים את עצמם למדיה.

להמשך קריאה 6 טיפים לקופי שגורם לאנשים לקנות