גוגל לעמותות – גוגל עוזרים לכם להגיע ליותר קהל אנשים – על חשבונם

גוגל לעמותות – גוגל עוזרים לכם להגיע ליותר קהל אנשים – על חשבונם

אם יש לכם עמותה, גוגל נותנים לכם הזדמנות לפרסם את העמותה על חשבונם.

התוכנית של גוגל לקידום עמותות, נותנת לעמותות העומדות בקריטריונים גישה למוצרים שיכולים לקדם אותם.

מה גוגל מציעים לכם?

יוטיוב לעמותות

1.5 מיליארד אנשים נכנסים ליוטיוב בכל חודש ויוטיוב מאפשר לכם להגיע אל האנשים האלה ולקדם את המטרה שלכם.

ביוטיוב תוכלו לשתף את הסיפור שלכם, לעורר מעורבות בפעילות שלכם ולהפיץ את הרעיונות שלכם עם סיפורים.

מענקים לפרסום במנוע החיפוש של גוגל

אחד הכלים הכי חזקים שיעזור לכם להגיע ליותר אנשים הוא מנוע החיפוש של גוגל.

סביר להניח שמי שמחפש את הנושא שבו אתם עוסקים, עושה את זה בגוגל. ואתם רוצים להיות גבוה בתוצאות החיפוש כדי שאתם תהיו אלה שהוא יבחר להכנס לאתר שלכם.

אז במה גוגל עוזרים לכם?

גוגל נותנים לכם סכום של עד 10,000$ לחודש לפרסום במנוע החיפוש שלהם (נכון ל-8/2018).

תוכלו להגיע לקהל גדול יותר, יותר מתנדבים ויותר תורמים.

עם קמפיין גוגל ממוקד, האתר שלכם יופיע בתוצאות הראשונות בעמוד החיפוש.

ניהול עם גוגל

לגוגל יש כלים שיכולים לעזור לכם בניהול העסק והמשרד.

עריכת מסמכים עם גישה מכל מקום, שיתוף ועבודה של מספר משתמשים ואחסון קבצים בענן.

אתם יכולים לקרוא עוד על היתרונות של תוכנית העמותות של גוגל.

קריטריונים לעמידה בתוכנית

כדי להשתתף בתוכנית של גוגל אתם צריכים להיות באחת מהמדינות שהתוכנית נתמכת בהן.

ישראל נמצאת בתוכנית.

אתם לא יכולים להיות אחד מאלה:

1. מוסד ממשלתי

2. שירותי בריאות.

3. מוסד חינוכי.

אתם צריכים להיות בעלי פטור ממס לפי סעיף 46(א') או לפי סעיף 9(2)(ב').

כנסו לראות את כל הקריטריונים.

שלבי הגשת הבקשה

1. קודם כל תראו שאתם עומדים בקריטריונים של התוכנית (כמה שורות פה מעל….).

2. אתם צריכים לעבור תהליך אישור בחברת techsoup ישראל. בעמוד הזה תמצאו את הקריטריונים (מה שרשמנו בסעיף מעל) וכאן הקישור להגשת הבקשה.

בדרך כלל הבקשות מאושרות תך שבועיים-חודש.

3. אחרי האישור צריך לבקש קוד אימות שאותו מכניסים בטופס הבקשה של גוגל.

4. עכשיו מגיע השלב של הגשת טופס הבקשה לגוגל.

5. אחרי שאושרתם, אתם יכולים להגיש בקשה להצטרף לכל אחת מהתוכניות של גוגל.

הרשמה לתוכנית המענקים

תנאי ההצטרפות המלאים לתוכנית המענקים.

1. פתיחת חשבון גוגל לעמותות (שלב 5 ממקודם).

2. חשבון adwords. מדריך ליצירת חשבון נכון לעמותות.

3. הרשמה לתוכנית המענקים ויצירת קמפיין לדוגמא.

4. גוגל בודקים את הבקשה ויוצרים קשר תוך כמה ימים.

הרשמה לתוכנית youtube

הנחיות מלאות להצטרפות לתוכנית.

1. פתיחת חשבון גוגל לעמותות.

2. פתיחת ערוץ יוטיוב דרך חשבון העמותה המאושר.

3. הגשת בקשה.

4. גוגל בודקים את הבקשה וחוזרים אליכם.

הרשמה ל-G Suite לעמותות

1. פתיחת חשבון גוגל לעמותות.

2. אימות בעלות על דומיין. הליך אימות הדומיין.

3. הגשת בקשה.

4. גוגל בודקים את הבקשה וחוזרים אליכם.

כמה מילים על תוכנית המענקים לפרסום.

מה כדאי ו/או צריך לעשות?

גוגל רוצים להעלות את איכות המודעות שלהם ולכן הוסיפו מסנן איכות למודעות כדי שיעמדו בשורה אחת עם איכות שאר המודעות בתשלום. לכן אתם רוצים לשמור על איכות המודעות ורלוונטיות של המודעות למילות המפתח.

הארגון ידרש להריץ לפחות 2 קבוצות מודעות איכותיות עם מילות מפתח רלוונטיות לקמפיין וקשורות לנושא אחיד.

הקמפיין יהיה ממוקד גאוגרפית וצריך לעמות ביחס הקלקה של 5%, שזה לא מעט.

האתר שלכם יש דרישות של איכותי ושקיפות ובכל דף צריכה להופיע מטרת הארגון.

בכל שנה ישלח אליכם סקר איכות. אם לא תמלאו, החשבון יחסם…

מה לא לעשות?

לא להשתמש במילות מפתח שהן מותג של ארגון אחר.

לא לשים מילות מפתח קצרות או כלליות.

גוגל אוסרים על אפליית מועסקים ונותני שירותים או על הצגת יעדים המעודדים אפליה, שנאה וכו'.

 

עם כל הפרה של הכללים, אתם מסתכנים בחסימת החשבון, אז כדאי ללמוד את הדברים לעומק ולעמוד בדרישות.

 

אז בואו נסכם…

גוגל נותנים לכם אפשרות להגדיל את התנועה לאתר שלכם, להפיץ את המסר של העמותה, להגדיל את רשימת התפוצה שלכם, להגיע לשותפים ותורמים נוספים.

למה אתם מחכים?

 

כתיבת תגובה