רשימת תפוצה [חלק 6] – מדריך צעד אחרי צעד לבניית סדרת המיילים לרשימת התפוצה

רשימת תפוצה [חלק 6] – מדריך צעד אחרי צעד לבניית סדרת המיילים לרשימת התפוצה

במאמר הזה נראה איך לבנות את סדרת המיילים שלנו במערכת רב מסר.

כמובן שאתם יכולים לבנות את זה בכל מערכת דיוור (כמעט…) והעקרונות זהים בכל מערכת.

בשלב הזה אני מניחה שכבר יש לכם דף נחיתה, ואם לא תראו איך בונים דף נחיתה ואז תחזרו לכאן.

השלב הראשון בבניית הרשימה

נתחיל בהוספת רשימה חדשה. נבחר לרשימה שם שיתאר אותה בצורה שיהיה לנו קל להבין במה היא עוסקת. עם הזמן יכולות להצטבר הרבה רשימות ואנחנו רוצים לזהות אותן בקלות.

מה צריך להגדיר לרשימה?

  • מה המייל שאליו אנחנו רוצים לקבל עידכונים על נרשמים לרשימה
  • שם השולח שיופיע בתחתית המייל
  • כתובת השולח – מייל ששייך לדומיין פרטי ולא לג'ימייל

זה הכל. הרשימה מוכנה וכבר אפשר לחבר אליה לדף הנחיתה ולשלוח אליה נרשמים.

חיבור הרשימה לדף נחיתה

בטופס שיצרתם בדף הנחיתה תהיה לכם אפשרות לחבר את הרשימה הנכונה לדף. אנחנו בעצם אומרים למערכת לאן להכניס את מי שהשאיר את הפרטים שלו.

ברגע שהרשימה מחוברת עקרונית כבר אפשר לשלוח תנועה לדף ולקבל נרשמים. כמובן, שנרצה קודם גם לרשום את המיילים שמי שנרשם יקבל.

בניית סדרת המסרים

למיילים שאתם שולחים יש כמה אפשרויות של עיצוב.

אפשר לבנות מייל שמורכב ממלל ותמונות, כמו כל מייל רגיש ששולחים, או לבחור עיצוב מיוחד שקיים במערכת למיילים.

במייל הראשון צריך לזכור לצרף קישור לקובץ שהבטחנו. את הקובץ אפשר לאחסן בכונן גוגל או בכל אחסון אחר שיש לכם. אם יש לכם אתר וורדפרס, אפשר להכנס בתפריט הימני לאפשרות מדיה. להעלות לשם את הקובץ שאתם רוצים לתת. אחר כך ללחוץ על הקובץ ולקבל את הקישור אליו.

את הקישור הזה שמים במייל ששולחים.

כמובן שכדאי לשים לב איך נראים המיילים שאתם מקבלים מרשימות תפוצה שונות ולעצב את המייל כפי שנראה לכם.

אחרי שהמייל מוכן נבחר שם למייל ואחרי כמה ימים מהמייל הקודם אנחנו רוצים שהוא ישלח (כמובן, שזה לא רלוונטי במייל הראשון).

אנחנו יכולים גם לבחור מה הימים בשבוע שבהם ישלח המייל.

לסיום תמיד כדאי לשלוח לעצמכם מייל בדיקה כדי לראות שבאמ תקבלתם את מה שרציתם.

בהצלחה,

קרן

 

כתיבת תגובה