25 דרכים להגדיל תנועה ולהביא גולשים לאתר שלך

25 דרכים להגדיל תנועה ולהביא גולשים לאתר שלך

אתם רוצים שיותר גולשים יקנו באתר שלכם. אבל לפני שהם קונים, הם צריכים להגיע לשם.

לבנות אתר שמגיעה אליו הרבה תנועה יכול לקחת גם שנתיים. זה בדרך כלל יקרה אחרי שיתוף של הרבה תוכן איכותי במשך הרבה זמן. מה שאומר שהצמיחה תהיה איטית. אבל מה אם אתה רוצה איזה "קפיצת הדרך"? רוצה להכיר שיטות שיביאו לך תנועה לאתר?

הנה 25 שיטות שיעזרו לך לעשות בדיוק את זה.

רוב השיטות מתאימות לכל האתרים. חלק קטן מהן מתאימות למי שיש לו אתר באנגלית והוא רוצה להשיג תנועה מארצות דוברות אנגלית. הכנסתי גם אותן כי יש הרבה אנשים עם אתרים כאלה והם יוכלו למצוא בהם הרבה תועלת.

כמובן שיש עוד הרבה שיטות להביא תנועה. מכירים אחת טובה? ספרו עליה בתגובות.

1. רשימת תפוצה

כשמדברים על כל כך הרבה דרכים להביא תנועה, מתעלמים לפעמים ממה שנמצא לנו מתחת לאף. גם אם הדרך הזאת לא מפתיעה אתכם ואתם אומרים לעצמכם, טוב, שמענו כבר על רשימת תפוצה, אני מציעה להמשיך ולקרוא. זה שיש שיטה מוכרת, זה לא אומר שהיא לא עובדת.

שיווק במייל צריך להיות חלק מאסטרטגיית השיווק של כל עסק. זו עדיין אחת הדרכים הכי ריווחיות לשיווק שמביאה את אחוזי ההמרה (הפיכת הגולש לרוכש) הכי טובים.

יש כמובן הרבה דרכים למשוך לקוחות לרשימת התפוצה שלכם וזה לא הנושא של המאמר שלנו, אבל אחת הדרכים היא לעודד את מי שיש לכם ברשימת התפוצה לשתף את מעגל החברים והמשפחה שלו בתוכן שלכם.

יתרון שיש ברשימת תפוצה הוא שיש לכם חיווי מיידי על היעילות של המייל ששלחתם. אתם יכולים למדוד כמה אנשים פתחו את המייל שלכם, כמה מהם לחצו על קישורים ולראות את העלייה במכירות בהתאם לשליחת המייל. מה שאומר שאתם יכולים להבין מה עובד ומה לא, ולשפר.

אחת החברות הכי גדולות בארץ לניהול רשימות תפוצה היא חברת רב מסר. ניהול הרשימות ויצירת דפי הנחיתה קל וידידותי גם למי שלא מומחה בעיצוב.

2. רשתות חברתיות

אתה לא יכול להרשות לעצמך לא להיות שם. בעשור האחרון מספר המשתמשים ברשתות החברתיות גדל במהירות, ואפשר לומר שכולם נמצאים שם.

היום, כבר לא מספיק שיהיה לך דף עיסקי בפייסבוק. אתה צריך לשים את העסק שלך בעוד פלטפורמות כמו:

  • טוויטר
  • אינסטגרם
  • יוטיוב
  • פינטרסט

וזה לא מספיק שיש לך פרופיל, אתה צריך לשים תוכן בקצב יומיומי. לעשות כמה שיותר לאסוף עוקבים אמיתיים שמתעניינים במה שיש לך להציע. ליצור תוכן שמעודד מעורבות ומעודד יצירת תקשורת.

אחרי שיש כמות של אנשים שעוקבים אחריך, אתה יכול להתחיל וליצור תנועה מהפוסטים שלך לאתר בצורה מכווונת.

גם כאן אתה רוצה לדעת מאיפה הגולשים מגיעים ומה עובד. דרך קלה לעקוב אחרי מקורות התנועה של הגולשים היא להשתמש בבונה הקישורים של גוגל. אתם מכניסים את המידע על הקישור שלכם והוא מצטרף לכתובת אותה אתם מדביקים בפוסט או בכל מקום אחר שממנו אתם רוצים לשלוח תנועה. כמו בתמונה למטה.

את כל הנתונים תוכל לראות בקלות בחשבון גוגל אנליטיקס שלך.

3. תתחילו בלוג

אם לאתר שלך עדיין אין בלוג, זו משימה מספר אחת שלך.

זה לא משנה מה העסק שלך, בלוג הוא אחת הדרכים המובילות להשיג תנועה ולגייס לידים. מה אתה מציע ללקוחות שלך? יש לך משהו לתת להן שיהיה להם שווה לחזור אליך כל שבוע? כנראה שלא.

אבל אם יש לך בלוג, זה נותן לאנשים אפשרות להמשיך ולהיות באינטראקציה איתך. בלוג כמובן גם משפר את התנועה שתגיע אליך מ-SEO, קידום אורגני במנועי החיפוש. ככל שתפיק יותר תוכן, תגיע אליך יותר תנועה ויגיעו אליך יותר לידים.

בכל פעם שאתה כותב פוסט חדש, אתה יכול לשלוח מייל לרשימת התפוצה שלך, לספר להם על התוכן החדש ולתת להם קישור. אתה יכול גם לכתוב על זה ברשתות החברתיות. ככה פוסט אחד מייצר לך תנועה ונרשמים חדשים.

מכיר מישהו תותח בתחום שלך? תן לו לכתוב פוסט אורח. אתה גם מרעננים את הבלוג שלך, גם גורם לאנשים חדשים שמכירים אותו להגיע אליך וגם, אנשים אוהבים לשתף תוכן שהם כתבו… ואתה משיג קישורים נוספים לאתר שלך.

4. תוכן וידאו

אנשים צורכים המון וידאו. כבר עכשיו, אחוז גבוה מהתכנים בפייסבוק נמצאים בצורת וידאו ויוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל.

מה לשים בוידאו? מה שאנשים רוצים לראות, מה שמעניין אותם. מאחורי הקלעים של עבודה? מעולה, שים את זה. טיפים שיעזרו להם? טוב מאוד, תן להם.

אתה גם לא צריך ציוד מתקדם כדי להפיק וידאו. היום עם כל טלפון אפשר להפיק וידאו באיכות גבוהה. אנשים לא אוהבים לקרוא, אין להם סבלנות לזה. וידאו עוזר להם לצרוך את התוכן שלך בקלות.

כתבת פוסט מגניב בבלוג? עשה ממנו וידאו, שים ביוטיוב והטמע את הוידאו באתר. אין ספק שתגדיל את התנועה לאתר שלך בצורה מאוד משמעותית.

5. שידור חי

אחד הדברים שתופס תאוצה הוא שידור חי ברשתות החברתיות. פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם מאפשרות שידור וידאו לייב וזו עוד דרך ליצור קשר עם הלקוח שלך. בשידור שלח את הצופים לעמוד הנחיתה שלך שבו אתה נותן להם משהו טוב ותייצר לך עוד לידים.

כמו בכל דבר אחר, האפקט נהיה משמעותי כשעושים את זה בקביעות. ככה מייצרים קהל שאוהב את מה שיש לך לתת ורוכש ממך.

אוהבים את המאמר? שתפו כדי להמשיך ולקרואimage/svg+xml
התוכן נעול זמנית. שתפו את המאמר באחת מהאפשרויות על מנת להמשיך ולקרוא

24. קידום אורגני מקומי

אם העסק שלך הוא עסק מקומי, אחד הדברים הכי חשובים שאתה רוצה לעשות זה להשתמש בקידום אורגני מקומי. קידום שיכול להביא לך המון תנועה מהסביבה הקרובה שלך.

הצעד הראשון הוא לרשום את העסק שלך בגוגל עסקים. אתה רוצה להיות מאוד מדוייק בפרטים שאתה כותב שם ועצה קטנה ממני, בכל מקום שאתה שם את הפרטים שלך (שם העסק, כתובת, טלפון וכו') כתוב אותם בדיוק באותה הצורה. אם כתבת מספר טלפון ללא מקף, הקפד לרשום את זה באותה הצורה בכל מקום. אם רשמת בכתובת תל-אביב, אל תרשום באתר שלך ת"א. ההקפדה של זה היא מאוד חשובה לדירוג של גוגל. אם אתה כותב בכל פעם בצורה קצת שונה, גוגל יכול לחשוב שהעסק שלך הוא לא אמיתי ולהחשיב אותך כספאם.

נצל אתרים של הרשות המקומית ופרסם גם שם את העסק שלך אם יש לך אפשרות. ובכללי, כל אתר שהוא אינדקס עסקים שאתה יכול להכנס אליו, יביא לך תנועה. רק לא לשכוח, לכתוב בדיוק באותה הצורה את הפרטים שלך.

הפעולה הזאת תקח לך מעט מאוד זמן, ואתה יכול להגדיל את קהל הלקוחות שלך בצורה משמעותית.

25. טירגוט מחדש (ריטרגטינג)

איד הקהלים הכי טוםבים למוצרים ולשירותים שלך, הוא קהל שכבר הביע התעניינות שמוצר או בשירות שלך ונכנס לאתר שלך. אתה רוצה לגרום לו להכנס שוב והפעם לרכוש את מה שאתה מציע.

איך עושים ריטרגטינג

הנה כמה דוגמאות:

הופעה באתרים – נניח שמישהו הגיע לאתר שלך. כלומר הביע התעניינות, ועכשיו הוא עובר לאתר אחר. אתה רוצה להופיע גם באתר הבא שהוא הולך אליו ואז זה אפשר לעשות על ידי פרסום ממומן של גוגל.

לקוחות חוזרים – יש לך מערכת עם הפרטים של הלקוחות שרכשו אצלך, או שמופיעים ברשימת התפוצה שלך. על ידי פרסום בפייסבוק, אתה יכול להופיע עם פרסום בפיד הפייסבוק שלהם ולהחזיר את המוצר/שירות שלך למודעות שלהם.

פייסבוק – פרסמת סרטון בדף העיסקי שלך. הוא היה מאוד מוצלח והרבה אנשים ראו אותו. מה עכשיו? איך אפשר למצל את זה לקדם את העסק שלך? פייסבוק נותנים לך אפשרות להראות פרסום לאנשים שצפו זמן מסויים מתוך הסרטון שלך. נניח שמי שצפה ב-75% מהסרטון שלך הביע מספיק עניין. עכשיו אתה ממשיך להופיע רק בפיד של האנשים האלה. הם כבר מעוניינים, הם רק צריכים את הדחיפה לצעד הבא.

סיכום

נתתי לך פה 25 דרכים שכל אחת מהן יכולה להגדיל באופן משמעותי את כניסת הגולשים לאתר שלך ולהגדיל את המכירות שלך.

זה יכול להכניס אותך קצת להלם, אבל אל תיכנס לזה, תתקדם קדימה. בחר לך שיטה אחת שמושכת את תשומת הלב שלך ותתחיל לעבוד איתה. לחלק מהשיטת לא צריך להקדיש הרבה זמן וקל לראות מהן תוצאות בזמן קצר כמו קידום אורגני מקומי או סימון מקורות התנועה שלך.

אם יש לך שאלה, השאר אותה פה בתגובות ואשמח לענות.

הרבה הצלחה,

קרן

רוצים שנעבוד ביחד על אסטרטגיית שיווק לעסק שלכם? מוזמנים ליצור קשר

כתיבת תגובה