רשימת תפוצה [חלק 2] – למה שירשמו לרשימת תפוצה שלכם?

רשימת תפוצה [חלק 2] – למה שירשמו לרשימת תפוצה שלכם?

למה שאנשים ירשמו לרשימת תפוצה שלכם?

דיברנו על החשיבות של רשימת התפוצה.

כשמישהו נרשם אליך הוא רוצה לקבל משהו בעבור זה. וכדי למשוך אנשי םלהרשם, אנחנו משתמשים במגנט לידים.

כשמישהו מכניס את הפרטים שלו ומשאיר לי אותם, הוא נקרא ליד. הפרטים שהוא השאיר מאפשרים לי להמשיך וליצור איתו קשר בהמשך. כדי לקבל לידים, שמתעניינים במה שיש לי להציע ורוצים להמשיך את התקשורת איתי, אנחנו משתמשים במגנט לידים, מה שמושך את האנשים האלה אלי ונותן לןהם משהו שהם רוצים.

יש כמה סוגים של מגנט לידים ולכל עסק אנחנו מתאימים את מה שמתאים לו.

מגנט לידים יכול להיות שירות שאנחנו נותנים בחינם. למשל מרפאת שיניים יכולה לתת הלבנת שיניים בחינם. מה שיגרום ללקוחות פוטנציאלים להשאיר את הפרטים ולאפשר לי להמשיך ולשווק להם. בדרך הזאת אני גם מושכת לקוחות חדשים שלא מכירים את העסק ונכנסים אליו בפעם הראשונה.

אנחנו יכולים למשוך לקוחות חדשים גם על ידי הצעת מוצר או שירות במחיר מאוד נמוך שמי שרואה את זה לא חושב פעמיים ובא אלי כדי לקבל אותו.

מגנט לידים יכול להיות גם הגרלה על מוצר מסויים. מה הבעיה עם הגרלות, שהן יכולות למשוך אנשים שלא מתאימים לעסק שלי. אם קהל היעד שלי הוא בעלי עסקים, אם אני אעשה הגרלה על iPhone ירשמו הרבה אנשים, שרובם מן הסתם לא רלוונטים אלי.

קודם כל למי מגנט הלידים שלנו פונה

כשאנחנו באים לבנות את מגנט הלידים שלנו הדבר הבסיסי שאנחנו צריכים לחשוב עליו הוא מי האנשים שאנחנו רוצים למשוך אלינו, למי הוא מיועד. וגם מי שאנשים שאנחנו רוצים לעבוד איתם בעסק שלנו.

הגולשים רוצים לדעת מה התועלת שיוצאת להם מההרשמה, ואנחנו צריכים לדעת אל מי אנחנו פונים ולדייק את המוצר שאנחנו מציעים.

הערך של מה שאנחנו נותנים צריך להיות אמיתי, לא משהו שאפשר לחפש בשלוש דקות באינטרנט.

מה אפשר לתת כמגנט לידים?

יש מגנט לידים שהערך שלו הוא שהוא חוסך עבודה ומרכז מידע. למשל גישה למאגר של שירי יוטיוב לחתונות שהכי מבוקשים ב-2019, לא מייצר מוצר חדש, אבל נותן ערך למי שצריך את זה.

מגנט לידים נוסף איכותי הוא Free+Shipping. אני אשלם על המוצר ואתה תשלם רק על המשלוח. למה זה מגנט איכותי? כי הוא דורש ממי שרוצה אותו להוציא את הארנק ולשלם. אפילו אם הוא מוציא נניח 7.9 על משלוח, זה עדיין מאוד משמעותי שהוא היה מוכן לשלם עבור מה שהוא קיבל. זה הופך אותו ללקוח איכותי.

כמובן שנרצה שוב, להציע משהו שמאוד שווה לו לשלם עליו את המשלוח והוא לא במחיר שהוא יכול להשיג אותו במקום אחר.

פאנל לדוגמא עם מגנט לידים

נראה פאנל שבניתי למספרה שגם מכרה מוצרי טיפוח לשיער ורצתה גם להחשף ללקוחות חדשים וגם למכור את המוצרים.

בשלב הראשון יש לנו את מגנט הלידים. את המוצר הזה היה אפשר לקנות באינטרנט במחיר של 30 שקלים. כאן הצענו אותו במחיר המשלוח בלבד.

בעמוד הבא יש הצגה של המוצר והפנייה לעמוד תשלום על המשלוח:

אחרי שהלקוחה שלמה על האמפולה היא חזרה מעמוד התשלום להמשך התהליך ולהצעת עוד מוצרים שהגדילו את ההכנסות של המספרה. כמובן שאת כל הנתונים של הרוכשים אנחנו שומרים ואפשר להשתמש בהם לפרסום במועד מאוחר יותר.

אם העסק שלכם הוא לא בתחום המוצרים הפיזיים, אפשר לתת כמתנה קובץ דיגיטלי. גם בקובץ דיגיטלי נרצה לתת מוצר איכותי שקל לראות את הערך שלו ולא משהו שכל אחד יכול בכמה דקות להשיג בעצמו.

נקודות חשובות למגנט לידים

  • מוצר ממוקד שפותר בעיה.
  • מתאים לקהל היעד שלנו.
  • נותן ערך.
  • חפשו מידע בקבוצות פייסבוק רלוונטיות להכיר את קהל היעד שלכם ומה הוא רוצה.

ולסיום, אתם בדרך כלל קהל היעד של עצמכם.

כשאתם גולשים בפייסבוק, תראו איזה מודעות מושכות אתכם, על מה בא לכם ללחוץ? תלמדו מה אחרים עושים שעובד.

ראיתם מודעה עם הצעה טובה, תלחצו עליה, תראו מה אחרים מציעים ותלמדו את המודל שתוכלו להשתמש בו אצלכם.

שימו לב, אני לא אומרת להעתיד מאחרים, זה גם בדרך כלל לא יעבוד, כי מה שמתאים לאחד לא בהכרח מתאים לאחר. אבל כן לראות רעיונות וללמוד ממה שאתם רואים.

בהצלחה!

כתיבת תגובה